Mempertahankan Peliwat Lebih Penting Daripada Bina Menara DBKL

 

90043ec314dbbc684eb70b51cc1ea32a (1)

Terlebih gila jika berkaitan dengan pembangunan yang dibuat oleh kerajaan merupakan amalan pemimpin pembangkang yang “gila-gila” dan terkini pemimpin dalam DAP telah meyalak bukit geram dengan cadangan membina bangunan DBKL yang menelan belanja RM300 juta.

Namun begitu tidak pula menyalak gunung apabila membuat himpunan haram jadah Kita Lawan”Kita Liwat” Bersih”Bershit” yang menelan belanja bukan sedikit.

PKNS shah alam

Kerajaan Selangor merupakan gabungan kerajaan campuran adik beradik bapak dan ibu lain-lain juga telah membina bangunan baru,seperti bangunan PKNS,namun tidak mempersoalkan kos itu adalah lebih baik jika membina rumah kos rendah bagi anak jati Selangor yang memerlukan kediaman mampu beli dan menurap jalan yang banyak rosak.

Bagi pemimpin pembangkang,jika pembangunan yang dilakukan kerajaan perlu dipersoalkan sedangkan apa yang dirancang dan dibangunkan juga untuk jangka panjang ekonomi negara .

Bagi pemimpin pembangkang,melalak melolong seperti polong malam dan siang bagi membela peliwat itu adalah wajar,sedangkan itu semuanya tidak mendatangkan keuntungan kepada ekonomi negara dan individu malah menghabiskan kos kearah sia-sia dan yang untung adalah keluarga peliwat 5 tahun dihukum penjara.

Di Kelantan yang popular dengan panggilan serambi mekah,masih ramai lagi yang hidup dibawah paras meskin malah layak digelar fakir kerana mengemis untuk sara anak malah rumah juga tidak ada letrik dan air.

NORSAHADA_BARAH_JALAN_SALOR_LAMA.jpg.transformed

Ini adalah luahan seorang isteri yang ditinggalkan oleh suami tanpa di talak di negeri Kelantan dan terpaksa mengemis demi menyara hidup anak-anak“Saya hanya mahu membesarkan anak dan beri mereka makan kerana jika saya tidak beri mereka makan, tidak ada siapa yang sudi membantu.

Namun adakah para pemimpin Pakatan haram jadah mengumpul seramai mungkin seperti himpunan Bersih dan Kita Lawan bagi memunggut derma RM1 setiap orang bagi membantu mangsa kemeskinan Kelantan.

Benar-benar tak berhati peruk dan tak reti kesian belas,tapi untuk membela peliwat sanggup pula berhabisan malah rela jadi gelandangan yang tidak makan berhari-hari.

Lagi tolol bahalol apabila ada yang menyeru dan menggantung kain rentang ‘Pecat IGP’ setelah peliwat pujaan mereka di penjara selama 5 tahun.05b5c6ae36f6b4fb41686ff2f3e4aebc

Jadi,tidak hairanlah himpunan Kita Lawan itu layak ditukar kepada Kita Liwat,kerana tidak memberi sebarang faedah kepada rakyat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE